پست ثابت


سلاااااااااااااااااااااااام به همه


اینجا وبلاگ من ینی بخند روشن شیه

 
من فاطمه نصیری ام


ممنون میشم اگه نظر دادن فراموشتون نشه

 
 چند تا قانون داریم اینجا : 

من آپـــــــــــــــــــــم تبادل لینک هم میکنم


کپـــــــــی ممنـــــــــــــــــــــــــووووووووع



 
اینجا هم موارد ضد پسر گفته میشه هم ضد دختر 


هم امروزیا و هم دیروزیا


هم بچه ها و هم بزرگا


هم تکنلوژی و علم هم تجربه ی مامان بزرگا


هم ایرانی هم خارجی


هم بیتربیتی هم بچه مثبتی


در کل اینجا باید باجنبه باشین


نیستین همین الان برین بیرون


منم در کل خیلی پرو هستم هر چی فحش بدین برام مهم نیست


در کل پوست کلفتم

مغز!

 

من خودم امتحان کردم ! البته کفشم به فنا رفت !

ولی عوضش امتحان رو قبول شدم !

آدم و حوا و انحراف و شیطان !!!

 

حوا کنار درخت درحال گرفتن حمام افتاب بود ...

و ان طرف شیطان داشت ادم رو گول میزد :

شیطان - برو ... برو بکنش

ادم - نه ... نمیرم

شیطان : برو میگم برو بکن خیلی حال میده برو بکنش ...

ادم - حال میده ؟؟؟

شیطان - اره بابا برو بکن بدو

.

.

.

و ادم گول خورد و رفت ان سیب را از درخت کند ....

اره کندش و با هم خوردن ...

همیشه فعل ها رو درست بخون و افکار انحرافیت رو هم بزار کنار و کمی هم مفاتیح بخون !!!!

جنگ با خاننده ها

فرز کن جنگ بشه ...

بعد با خواننده ها بریم جنگ ...

علیشمس : بده اون کلاشینکف و دست علیشمس کُپُلی مو فُکُلی

یاس : من کسی نیستم که با این تیرا دردم بگیره ولی این زخمیا رو کی میخواد گردن بگیره ؟

ساسی مانکن : نارنجکا کوووووووجااااا اَن ؟ دنبال دامـــــن کوتااااااااهن

هیچکس : پرچم بالاست و من واستادم

تهی : کلت من گم شده و دنبال یک خشابه

زدبازی : جبهه مال منـــه جبهه مال منـــه

پیشرو : پوممممم بنگ چیک چیک تخ تخ

ارمین 2afm : به هدف زل بزن بیا ببین بمبو

تتلو : کی از پشت بهمون خمپاره میندازهههههههه ؟

تکنولوژی

 

اینجاست که باید گفت :

 

دود از کنده بلند میشه

رسوایی

گر خواهی نشوی رسوا     هم رنگ جماعت شو

 

از من گفتن

شما چه نتیجه ای از این عکس گرفتین ؟

زندگی دانشجویی

زندگی دانشجویی زندگی دانشجویی که میگن همینه هاااااااااااااا

 

تکنولوژی

تکنولوژی : هــــــــــــــــــــوشِّــــــــــــــهههههه